Kungörelse av SDF-årsmöte 2019

20 DEC 2018 10:36
Tisdag den 19 mars 2019 håller Bohuslän-Dals Parasportförbund SDF-årsmöte på Skansgatan 3 i Uddevalla.
  • Skapad: 20 DEC 2018 10:36

Från kl 17.30 hålls fika & mingel i kansliet på entréplan.
Kl 18.15 startar SDF-årsmötet i konferensrum på plan 4.

I samband med fikaminglet och SDF-årsmötet visar vi PP-presentation och film från "KUL-TUR med parasport"-lägret som arangerades 23-25 juli 2018 i samarbete med konsthantverks-kollektivet Not Quite i Fengersfors i Dalsand, med stöd från Västra Götalandsregonen Västarvet och Idrottslyftet från Svenska Parasportförbundet.

Motioner
Motion som ska behandlas av SDF-årsmötet ska vara vår styrelse tillhanda senast 5 februari 2019 under adress Bohuslän-Dals Parasportförbund, Skansgatan 3 bv, 451 50 Uddevalla.

Valberedningen
Nomineringar till förtroendeuppdrag i Bohuslän-Dals Parasportförbund ska vara valberedningens ordförande Per Ryberg tilllhanda senast 5 februari 2019, på telefon 0703-30 99 36 eller mrryberg4you[at]gmail.com. Vi söker särskilt dig som vill engagera dig som ledamot i valberedningen, och självklart erbjuder vi nyvalda ledamöter en utbildning för valberedningar!

Vi hälsar alla våra medlemsföreningar varmt välkomna till vårt SDF-årsmöte 19 mars 2019 i Uddevalla!

Skribent: Elisabeth Karlsson
Epost: This is a mailto link

Sponsorer

Huvudsponsorer